Klachtenregeling voor cliënten
Waar mensen werken, kan er wel eens iets mis gaan. SHOP vormt op deze regel geen uitzondering. Mocht er eens iets niet goed zijn gegaan, dan is het goed te weten dat SHOP een klachtenregeling kent.
Wanneer je een klacht hebt, kun je een klacht indienen via onderstaand klachtenformulier. SHOP heeft hiervoor een klachtenregeling opgesteld. Ook kun je je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg, die zorgdraagt voor afhandeling van de klacht. Wanneer je een klacht bespreekt of indient kun je je altijd bij laten staan door een partner, familielid, vriend(in) of vertrouwenspersoon.
Vul het klachtenformulier in op onze website of lees hier onze volledige klachtenregeling.
Klachtenformulier
Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld en beheerd door SHOP. Als je vragen hebt kunt je contact opnemen met SHOP via [email protected] of +31 (0)70 – 361 47 47.
Contact met de klachtencoördinator van SHOP:
t.a.v. Klachtencoördinator
Van de Spiegelstraat 9
2518 ES Den Haag
[email protected]
Of via klachtenformulier op deze pagina.